پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251470
استفاده از ماسک در ادارات و جلسات اجباري است/ جلوگيري از اسکان مسافراني که دوز يادآور تزريق نکردند
تاریخ انتشار : 1401/05/02 07:37:35
نمایش : 719
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: سه موضوع مهم بايد مورد توجه قرار گيرد، اول اينکه از اين به بعد مجددا استفاده از ماسک در ادارات و جلسات اجباري است، دوم اينکه تزريق دوز يادآور بايد حتما انجام شود و سوم اينکه رعايت فاصله گذاري اجتماعي بسيار مهم است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ محسن حسين ميرزايي ظهر امروز در ستاد استاني مقابله با بيماري کرونا در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: وضعيت رعايت پروتکل هاي بهداشتي در استان مطلوب نيست اين در حالي است که بيماري کرونا نيز در شرايط عادي قرار ندارد، اگر رعايت نشود با يک شرايط وخيم مواجه خواهيم شد.
 
وي با اشاره به اينکه رعايت پروتکل ها در چهارمحال و بختياري به ۳۷ درصد رسيده است، افزود: چند شهرستان اين استان در وضعيت خطرناک قرمز قرار دارند و هيچ شهرستان آبي نداريم، در حالي که سه هفته پيش همه شهرستان هاي در استان در وضعيت آبي قرار داشتند.
 
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه عادي انگاري بشدت خطرناک است، گفت: دوران، دوران طلايي است تا از کرونا پيشگيري کنيم و غافلگير نشويم، تلاش کنيد مردم نگران و فضا ملتهب نشود.
 
حسين ميرزايي ادامه داد: سه موضوع مهم بايد مورد توجه قرار گيرد، اول اينکه از اين به بعد مجددا استفاده از ماسک در ادارات و جلسات اجباري است، دوم اينکه تزريق دوز يادآور بايد حتما انجام شود و سوم اينکه رعايت فاصله گذاري اجتماعي بسيار مهم است.
 
وي با بيان اينکه مسافراني که از استان هاي ديگر به چهارمحال و بختياري آمدند، سوغات خوبي براي مردم اين استان نياوردند، عنوان کرد: از اسکان مسافراني که دوز يادآور را تزريق نکردند در مدارس، مراکز اقامتي، هتل ها و... جلوگيري شود.
 
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: مدارس و دانشگاه ها به صورت جدي در زمان مقرر بازگشايي مي شوند، دو ماه فرصت باقي است تا مقدمات بازگشايي مراکز آموزشي با توجه به شيوع مجدد بيماري کرونا فراهم شود.
 
حسين ميرزايي با تاکيد بر اينکه مراقب تجمعاتي که در روزهاي آينده برگزار مي شود، باشيد، اضافه کرد: اين قبيل اجتماعات بايد در مکان مناسب با تهويه صحيح انجام شوند.
 
انتهاي پيام/۱۰۳۱ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html